Etiketter

Pyssel (1) Recept (1)

onsdag 4 mars 2009

Sjuk


HEEEJ!!!!
Jag lever faktiskt fortfarande osis va? naevars men jag har varit sjuk oså, därför jag inte orkat skriva i bloggen :P. har bara legat i soffan och tittat på tv.
på bilden till vänster här så har ni min "inte i närheten till klar" klänning, men tjaa det börjar arta sig...
rätt snyggt för att va egen sydd om jag får säga det själv.

Tråååkigt att va sjuk, finns fan inget att göra eftersom inga polare vill ses när man är sjuk och så är det bara tråkiga serier på tv aa förutom highlander dårå. Sen får man onti nacken av att ligga i soffan hela dagen.
Idag mår jag iallafall lite bättre därför jag sitter här och så lagade jag mat till min käre far.

Nu ska jag gå o läsa eller nåt.

Tjingeling

1 kommentar:

  1. "finns fan inget att göra eftersom inga polare vill ses när man är sjuk" Jag vill träffa dig jämnt :O :(

    SvaraRadera