Etiketter

Pyssel (1) Recept (1)

måndag 16 mars 2009

Det närmar sig.


Asså nu är dt ju inte så sketans långt kvar typ 2,5 månader kvar till studenten. Något skrämmande men fan vad kul det kommer bli.
Var på stan med morsan igår och köpte studentklänningen, jätte fin va den :). Nu är det inte så överdrivet mycket kvar på balklänningen heller faktiskt, fan va kul de ska bli att se den klar.

Mja ska kolla vad jag ska ha för inköp från tyskland också, sen är de nog bara skorna kvar. Efter de har jag nog fixat allt "viktigt" till studenten :P, eller just de måste invänta mössan också men den kan jag ju inte göra något åt eftersom den redan är betald och beställd. Shit asså jag är as pepp på de där nu. Kommer bli så jävla kul.

Ajja nog om de blir ju helt knäpp :P. Snart kommer Tim hit och gör mig sällskap, sen ikväll blir de väl scouter som vanligt antar jag. Kom just på hur mycket jag saknar prison break, längtar tills nästa säsong börjar. Vad ska man annars göra på måndag kvällarna? Ne nu ska jag kolla pjukks på nätet... hare gött

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar