Etiketter

Pyssel (1) Recept (1)

måndag 9 mars 2009

Jag får rycket så att säga. Jag är så jävla förvirrad just nu.
Ajja strunt samma, life´s a bitch and then you die.
Just nu sitter jag här i min ensamhet och äter nudlar med biffsmak. Ska ringa till nån människa om nåt jobb snart om jag tar mod till mig så att säga, jag tycker verkligen inte om att prata i telefon med folk o speciellt inte sånna grejjer. Men nu ska jag fan ta vuxenpoäng o göra de :P.
Ikväll har jag väl scouter antar jag, har ingen aning om vad vi ska göra. Men vad ska man hitta på tills dess? blir väl typ att plugga naturkunskap osen vettifan, guitar hero kanske? aa eller datorn nåt i den stilen lär det ju bli iallafall om jag känner mig själv rätt.
Jag saknar fan nån att snacka med om allt. Asså de e ju inte många man verkligen kan prata om allt med. Skulle iallafall behöva en sån just nu iallafall och bolla idéer med och känslor och sånt som gör mig condused så att säga. För nu bubblar det bara över med sånt.
Jaja nu ska jag ringa ^^.
Tjingeling! <3

3 kommentarer:

  1. Är bara ett telefonsamtal bort om det är något, det vet du <3

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna hjälpa dig upp
    och kunna lysa upp den väg du springer
    Om jag kunde vagga dig varm och lugn
    Jag hör nog samma röst
    och bor i samma land
    med samma klockor som ringer
    Du går inte ensam genom dunkla rum

    SvaraRadera
  3. du får gärna prata med mig.. vet att vi inte är så nära kompisar och inte ses så ofta utanför skolan men jag lyssnar gärna. vi kan väl ta en fika eller liknande? bara du och jag . puss och kram mimmi

    SvaraRadera