Etiketter

Pyssel (1) Recept (1)

torsdag 26 mars 2009

Nostaglisk

Sitter just nu och kollar igenom massor med bilder som alla vi treor har tagit under de här tre åren som vi gått på film och musikgymnasiet, haha dyker upp ganska hemska bilder, men shit asså vilka minnen (Ja, jag vet att jag är nostalgisk av mig).
Kommer sakna alla grejjer vi hittat på under de här åren, men de e klart, det kommer ju alltid dyka upp nya minnen.
Jag är glad att jag har fått uppleva dom med just de personer jag gjort iallafall.

Just nu sitter jag på pedagogiskt ledarskaps lektion, mycket intressant kurs. Men idag är det sista lektionen med det. Sen är kursen slut. Rätt skönt dock att inte ha lika mycket att göra i skolan även om dessa lektioner inte har upplevts som vanliga lektioner.

Väntar på att få gå hem och bygga klart och svära åt min IKEA byrå :P.
Efter det blir det till att packa inför helgens bravader Hihi.
Sen blire ju dansen också får vi inte glömma, ska väl förmodligen ha uppvisning så småningom på Borgen med dansgruppen.
Jag dansar streetshow för övrigt om ni inte visste de, grymt kul måste jag säga.

Nu ska jag spela spel på hamsterpaj :P.
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar