Etiketter

Pyssel (1) Recept (1)

onsdag 25 mars 2009

En gång för länge sen var jag en sjungande fisk.
Trot eller ej.
Asså Shit vad tiden går fort, de var snart ett år sen vi gjorde "The Pirate Musical" men ändå känns det nästan som förra veckan. Fan vilka härliga minnen asså, när jag blir gammal kommer jag sitta i fotöljen med mina barnbarn i knät o säga.. "Titta där har ni mormor/farmor när hon var en fisk xD."

Igår fick vi musikalen inspelad på film, så jävla glad jag blev :D:D. Ska sitta och kolla på den senare idag sen.

Tjaa vad har hänt i mitt liv sen jag blogga sist? Öh inte mycket kan jag väl säga, träffat kompisar, kyrkan och lite av det vanliga.
Just det var på IKEA med familjen igår och köpte en byrå, dörrar till min bokhylla och en lila lampa ^^. Det kommer bli såå fiint :D.

Idag blir det kyrkan dårå, ska ta hand om konfirmanderna och planera till lägret som vi ska på i helgen. Så då blire inget festande för min del :(. Haha lika bra de iofs, har inte råd att festa just nu eftersom studenten närmar sig :D.

Nehe nu kanske jag ska göra något vettigt tror jag..
Ha det bra för det har jag.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar