Etiketter

Pyssel (1) Recept (1)

tisdag 24 februari 2009

Skolan


Sitter i skolan just nu och förbereder ett radioprogram som vi ska sända på torsdag klockan 11.00 - 12.00.
Tycker ni kan lyssna faktiskt, frekvensen som vi sänder på är 89.0.
Jag förstår inte hur lätt uttråkad man kan bli, så fort man kommer till skolan så tappar man orken för allt (därav mitt bildval).

Slutar efter lunch , blir pyttipanna tror jag. Måste ta ut pengar med så jag kan betala min studentmössa :D.
Lite läskigt att de är så kort tid kvar, vart fan tar all tid vägen?
Det är nog som en gammal lärare till mig sa.. "När man är ett år så är ju ett år 100% av ens liv och när man är hundra så är ju 1 år bara 1% av ens liv. Inte så konstigt att tiden går fortare ju äldre man blir". Typ så sa hon.

Ne nu ska jag väl ta och hjälpa till lite med radioprogrammet, kanske får för mig att skriva något mer sen, men det är ju sånt som märks :P.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar