Etiketter

Pyssel (1) Recept (1)

tisdag 24 februari 2009

En annan dag


Det blev tydligen till att sitta och skriva lite till i bloggen idag :D. Det går ju riktigt bra de här inte sant?
Haha min käre vän Josse skickade nyss några väldigt snygga bilder på oss när vi "klädde ut oss" till töntar. Grymt kul hade vi då, vissa grejjer var väl mindre kul men jag bortser från dom. Killar säger jag bara.. och behöver inte lägga till något eftersom ni flesta brudar som läser förstår vad jag menar bara jag skriver killar...

Ajja jag var bara tvungen att lägga upp en bild som hon skickade på mig, så ni hänger med lite i svängarna hur sjuuukt snygga vi var. Nån annan dag ska vi klä ut oss till något annat, ni kan ju ge förslag om ni vill. Vi har några egna idéer men kan vara kul att få fler helt enkelt :D.
Jag tycker om att få massa bilder, alltid kul att kolla på. Så hoppas att Linnea får med sig bilderna från fjällen till Lasp ikväll så jag kan sno hennes och Emmas bilder och filmer. Kan ju kanske lägga upp nåt här eftersom du/ni antagligen inte känner dessa två filurer.
Fan vad jag bluddrar om ingenting just nu känner jag, de måste vara höjden av tristess eller nåt, men jag sitter hellre hemma och har tråkigt än i skolan. Se på film kanske? tjaa varför inte liksom.
Haha illa, nu för jag en konversation med mig själv på min blogg också. Illa sa räven som hoppa i höt.
Ne nu måste jag hitta på nåt annat, sitter ju tillomed och hittar på egna talesätt.
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar