Etiketter

Pyssel (1) Recept (1)

måndag 23 februari 2009

Blogg


Ja vad ska man säga, jag har skaffat blogg som alla andra. Får väl se hur de blir att hålla sig kvar till den med skrivandet osådär :P.


Då var det måndag igen och skolan börjar imorgon, har haft ett extremt roligt lov. Var nämligen i Åsarna ( fjällen asså) med lite folk. Så mycket skratt och blåmärken på så lite tid är ganska svårt att föreställa sig.

Åkte Snowboard för första gången, jag och Linnea hittade våran dolda talang helt enkelt. Jag är rätt så impad av mig själv att jag kom hem hel. Några av dom vi bodde med fick flunsan och tillomed de lyckades jag undkomma. Jag säger som Linnea: "Jag har bra imunförsvar", Längtar tills jag får filmerna och bilderna från resan, då kan jag lägga upp någon mer kanske, annars har ni troligtvis min bilddagbok "Hamsterwook".


Skriver nog lite senare för jag har inte så mycket att göra för tillfället.


Tjingeling

1 kommentar: