Etiketter

Pyssel (1) Recept (1)

torsdag 26 februari 2009

Depp dag


Just precis nu, vill jag gå och lägga mig och sova för evigt. Så jävla trött på allt.
Vårat första radioprogramm gick väl sådär, men ändå helt ok och eftermiddagens lektion var rolig.
Fast de är något som tynger mig, kan bara inte förstå vad det är. Jag är fan depp jämt, har de med personerna i skolan o göra eller hemma miljön eller vad? För nu när jag var borta i fjällen var jag as glad, trivdes rätt bra asså.
Det är väl antagligen en fråga jag aldrig riktigt kommer få svar på.
Ska till dansen snart, har ingen lust. Brukar fan jämt se fram emot dansen men inte nu. Vad är det för fel egentligen. Jag ska väl ta och pallra mig dit iallafall, alltid bra för hälsan att röra på sig eller nåt.. som om jag bryr mig...
Utgång imorn då troligtvis, känner mig inte så pepp inför de heller pga. vissa händelser men de ändrar sig väl kanske tills imorn. Å andra sidan kan man ju dränka sina sorger för tillfället.
Jag vill verkligen inte vara såhär, men jag kan inte hitta felet. Kanske borde gå till en psykolog eller nåt. Ajja palla, ska inte klaga mer idag blir bara jobbigt för er att läsa om.
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar