Etiketter

Pyssel (1) Recept (1)

måndag 15 mars 2010

Måndag


Min karl väckte mig imorse, pussa mig på kinden och sa hej då. Han skulle till jobbet och lämnade mig ensam kvar i en STOR och TOM säng, stackars mig tycker jag.
men nu är det måndag igen, helgerna går alldeles för fort. I helgen har jag firat kusinen, festat med älskling <3 och massa folk, vinkat av morsan och farsan som skulle på kryssning jag är så avis på dom. Skulle också behöva komma iväg. Vet inte hur mycket tårar jag fällt de senaste veckorna för både de ena och det andra. Fick glada besked nyligen om sommarjobb iallafall, så jag kan tjäna lite pengar och kanske hitta på något med David <3. Om inte annat firar vi ju 1 årsdag snart så måste ju hitta på något mysigt då iallafall:).
Snart ska jag iväg på dramaverkstad, inget jag ser framemot om jag ska vara ärlig. Måste plugga har en tenta om några dagar och två tentor nästa vecka så mer tårar kommer fällas har jag en känsla av. Vill bara bli klar med plugget så man kan slappna av och ta dagen lite som den kommer, för just nu är min kalender full med saker som ska göras osv. Ne nu ska jag ta mig i kragen och plugga igen. Orkar inte få en omtenta till, men det lär man väl få ändå så dåligt plugghuvud som jag har och IQ på typ 0. Ha det bra
Tjingeling

1 kommentar:

  1. Trots allt plugg och all stress.. Glöm inte att stanna upp ibland, om så bara för en minut, och fasen Njut av livet. Håll huvudet högt Lillasyster =)

    SvaraRadera