Etiketter

Pyssel (1) Recept (1)

tisdag 9 mars 2010

Hej


Sitter och pluggar på geotermisk energi uppgiften, har ingen aniong om vad jag ska skriva mer. Ändå måste jag skriva typ dubbelt så mycket. Jag hatar skolan, den känns inte givande överhuvudtaget. Längtar till sommaren, med värmen, sommarjobb, utflyckter och mys. Men ska kämpa med skolan tills jag stupar.
Tänkte att jag ska ta en promenad sen utan hunden, så jagkan njuta lite av vädret i lugn och ro. Skulle nog behövas, har ingen större ork eller lust till något för tillfället. Tänk om man kunde ha tur nångång och vinna nån mille på en trisslott, då skulle man kunna bara vara för ett tag och skita i allt annat. Nu ska jag nog gå o ta en dusch och rensa huvet, sen ska jag plugga igen. Hare bra
Tjingeling<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar