Etiketter

Pyssel (1) Recept (1)

onsdag 15 september 2010

Efter en hel sommar


Det här med blogg är nog inte min grej ändå :P. Just nu sitter jag i soffan och tittar på according to Jim. Inget vidare bra program men med brist på annat så duger de väl :P. Har även gjort klart två läxor typ så det är rätt skönt att få det överstökat.
Har varit rätt duktig idag, måste ju klappa mig själv på axeln :P. Har diskat och hängt upp tvätten, smörjt in stövlarna med skokräm och sett till så att jag inte glömde säga till hsb-gubben om alla grejer som behövdes fixas.

Just det för att uppdatera lite har jag flyttat ihop med David, vi har en 3:a i Haga som vi renoverat och piffat till lite :). Under sommaren har jag även jobbat på kolmården, på en restaurang vid namn Nham Nham. Annars har det väl inte hänt så mkt mer nytt. Pluggar nu andra året på förskolutbildningen med estetisk inrikting.

Ikväll blir det afrodans med delar av den nya gruppen, det ser jag fram emot. Ska bli skönt att få röra på sig.
Hare gött tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar