Etiketter

Pyssel (1) Recept (1)

måndag 27 april 2009

Projektarbete klart



Igår blev den klar dårå, blev ganska nöjd faktiskt. Så nu är det bara skrivarbetet kvar, vilket jag håller på med just nu. Sitter på altanen i solen och göttar mig :D.

Resten av dagen kommer innehålla David, glass och scouter sen får vi se vad som hinns med :P.

I helgen var jag ju hos Jessica i Linköping, fan va kul det var, måste göras om nån gång tycker jag :D. Vi var ju på Plaza, rätt litet tillskillnad från Otten och Hugos här i stan, men de va rätt nice.. billigt inträde och dricka, så tummen upp för det stället.

Nu är det bäst jag gör det skriftliga på mitt projektarbete.

Tjigeling <3

2 kommentarer:

  1. Väldigt fin måste jag säga, bra jobbat med den =)

    SvaraRadera
  2. Grattis XD den passar dig, om bara jag kunde förverkliga mina ideer.

    // Bonnevier

    SvaraRadera