Etiketter

Pyssel (1) Recept (1)

fredag 24 april 2009

Linköping


Nu jävlar går inte Linköping säkert längre, iallafall inte för ikväll. För jag ska ut på krogen med Jessica dårå och bo hos henne i helgen, oså fixade hon någon förfest också tror jag.
Kommer bli skit kul ;D. Sen kanske jag får lära Rasmus hur man partar också :P, muahahah.
Kommer hem imorn igen troligtvis, ska väl till sysslingarnas land på kvällen och grilla lite :D.
På söndag ska jag sola hos mormor, kommer bli as skönt. Brun och snygg jag kommer bli, bäst ni passar er :P.
Just nu sitter jag på ljudmedian och gör radioprogram, eller planerar till ett snarare. Ska dessutom på studiebesök på esta fm på tisdag, ska bli lite häftigt att se hur det funkar på en riktig radiostation.
Men nu har jag inte tid att skriva mer faktiskt, ska fixa körschema och grejjer.
Tjingeling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar