Etiketter

Pyssel (1) Recept (1)

torsdag 28 januari 2010

Två dar irad


Det tar sig märker jag :P.
Sitter just nu och käkar lunch, jag skrapa ihop en enkel sallad bara.
Precis som igår ska jag snart på en tråkig föreläsning som jag antagligen inte kommer lära mig så mycket av, men de är sånt som märks.

Jag har funderat på att börja käka/dricka sån där bantningssoppa några gånger i veckan istället för käk, äter alltför mycket onödigt egentligen även om jag inte gör det för tillfället. Anledningen till att överväga denna diet är för att jag har gått upp en del i vikt och mår väldigt dåligt för det så jag tar tag i det. Kanske ska överväga att börja gymma också. Vi får se vad som händer.

Påtal om inget var det skit läskigt att köra bil igår, såklart så skulle jag ut o åka mitt i "snöstormen" och det var glashalt på vägbanan. Men jag överlevde iallafall för jag är världens bästa bilförare ;).
SKa äta klart nu.
Tjingeling ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar